Sponsormogelijkheden

De doelstellingen van de vereniging zijn financieel niet realiseerbaar zonder de hulp van het bedrijfsleven in en rondom Staphorst, al dan niet in de vorm van sponsorovereenkomsten. vv Staphorst is continu op zoek naar sponsoren: hoofd-, top-, goud- en zilversponsoren, bordsponsoren of sponsoring in andere vormen. Ook de sociale media vormen op dit moment natuurlijk een “hot item”. Ook hiervoor zijn diverse mogelijkheden aanwezig. Dit allemaal om onze leden, vooral onze jeugd, een sportieve toekomst te kunnen bieden en op deze manier bij te dragen aan een gezond en actief leven voor alle leeftijden. Omdat we sponsoring ook als een zakelijke transactie zien, willen wij u als sponsor iets bieden waarmee uw bedrijf zich meer kan profileren en waarvan de voorwaarden met rechten en plichten zijn vastgelegd in een meerjarige verbintenis. Uw inbreng als sponsor wordt daarbij ook zeer gewaardeerd.

In de bijlages staan voorbeelden van wat mogelijk is. We gaan graag in gesprek om zo uitvoeriger in te gaan op de specifieke wensen en mogelijkheden. Maatwerk is dus ook bespreekbaar.

Bent u nieuwsgierig en/of geïnteresseerd in wat er mogelijk is?, stuur een mail naar: [email protected].
We nemen dan  contact met u op.
Eén van de sponsorcommisieleden persoonlijk benaderen kan natuurlijk ook.

Sponsorpakketten

Sponsorcategoriën

TOP-Sponsoren                               GOUD-Sponsoren                             ZILVER-Sponsoren

TOP-ezgif.com-gif-maker-29-10-23.gif GOUD-ezgif.com-gif-maker_29-10-23.gif ZILVER_ezgif.com-gif-maker_29-10-23.gif